Search found 254 matches

by crazydunc
Sun Oct 15, 2006 4:41 am
Forum: Repainter's corner
Topic: RAF Tornado GR4 and F3s
Replies: 19
Views: 2644

ooooooo. lol. hmmm, ok then could you paint the GR1 Bird with F-3 textures??

cheers
by crazydunc
Fri Oct 13, 2006 3:08 pm
Forum: Repainter's corner
Topic: RAF Tornado GR4 and F3s
Replies: 19
Views: 2644

sweet ok im gonna use the project ai GR4 and F-3s here http://www.projectai.com/official/resources/fde.php under paniva tornado. GR4 model for the GR4s And the ADV model for the F-3s Paintkit for all Tornado varients can be found here http://www.projectai.com/packages/download_kit.php?fileid=110 che...
by crazydunc
Fri Oct 13, 2006 6:27 am
Forum: Repainter's corner
Topic: RAF Tornado GR4 and F3s
Replies: 19
Views: 2644

RD thanks!!!!! GR4s http://www.airliners.net/open.file?id=1122646&WxsIERv=Cnanivn%20Gbeanqb%20TE4&Wm=0&WdsYXMg=HX%20-%20Nve%20Sbepr&QtODMg=Ybffvrzbhgu%20%28YZB%20%2F%20RTDF%29&ERDLTkt=HX%20-%20Fpbgynaq&ktODMp=Whar%202%2C%202006&BP=1&WNEb25u=Naql%20Jnyxre&xsIERvdWdsY=MQ842&MgTUQtODMgKE=Bcrengvat%20jv...
by crazydunc
Thu Oct 12, 2006 4:39 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

cool. sorry 4 the delay in repling ive been working on gettin it to work. no luck yet though! if/when you get it to work you could tell me how u did it etc cos im really stuck!!!! ARG! :oops:

cheers
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 8:04 pm
Forum: Optimal Configurations
Topic: DVD Srive speed + FSX
Replies: 5
Views: 980

dw it should worked found specs online etc! cheers guys
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 8:01 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

sounds good TJ33, does it help make waypoints for AI? right it seems i was a lil premeture in clebrating :oops: :( planes still disapear! Rick how your attempt coming on? Ricktobin are you puting a TNG symobol on the last leg? i read sumwhere that if you do that on the last leg it doesnt work! lol j...
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 4:27 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

woop i worked out my problemo! woop!! :lol: :D :lol: :!: the problem is that Waypoint aircraft can only fly from UNCONTROLLED airports! no tower etc only traffic freq.! so im all good now, its soo cool p-3s from west at 400ft SH-60Bs from the east at 200ft and f-14ss doing BDA at 1000ft hoo - rah! N...
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 2:58 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

Rick,
how do you do it? mine get off the runway and then they disapear as they're handed off to the centre! lol. have you got an AFCAD wiwth just a airport referance or something? cos im really stuck

cheers
duncan
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 2:51 pm
Forum: Optimal Configurations
Topic: DVD Srive speed + FSX
Replies: 5
Views: 980

lol. sorry i got confuzzled bitween dvd and CD speed. but it deffo said about 32x DVD drive cos i sent the page to my dad! and he said it might not work cos my drive isnt that good. lol.
anyways cheers guys!
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 5:59 am
Forum: Optimal Configurations
Topic: DVD Srive speed + FSX
Replies: 5
Views: 980

DVD Srive speed + FSX

hey guys and gals
i no you lucky people in US of A have FSX standard, i was wondering does it really need a 32x speed DVD drive or will it work with a 24x ? some help would be appreciated!

cheers
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 5:52 am
Forum: FS2004
Topic: FSX is HER in McCook, NE! Bought 6! Regular version
Replies: 18
Views: 2027

:-(

ARG! steve. luckyt dude. they standard of Duelexe? i guess our idea that UK would get it first was just a fansty. come on this is microsoft were talking bout.! :evil: least we get it on the 13th. lol.

cheers
by crazydunc
Thu Oct 05, 2006 5:45 am
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

i just tryed it at as my planes were handed off to centre after they took of they disapeared, i PMed Reggie at Ulitmate GA who posted the airticle asking him for sum help! lol

cheers
by crazydunc
Wed Oct 04, 2006 4:56 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

hmm, i found where i read it (http://www.ultimatega.com) it says ; You will see some flight plans which have "Waypoints" These are airports as far as FS is concerned and the information needs to be included in the airports.txt file used to generate flight plans. You also should keep these extra wayp...
by crazydunc
Wed Oct 04, 2006 9:00 am
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

aww man, ok guys thanks for your help! :?
by crazydunc
Tue Oct 03, 2006 5:55 pm
Forum: FS2004
Topic: GPS and FMC
Replies: 21
Views: 1868

the I-fly 747 has a real decent FMC its avsim not sure bout on here (it freeware!)
by crazydunc
Tue Oct 03, 2006 5:51 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Waypoints
Replies: 13
Views: 2006

Waypoints

hey guys and gals,
i could use some of your help! lol. can sumone gimme sum guidance on Waypoints within a AI Flightplan? cos ive heard bout em but not sure how to do them. lol.

cheers
by crazydunc
Mon Oct 02, 2006 4:59 pm
Forum: FS2004
Topic: Save a squished panel?
Replies: 11
Views: 1936

In FSX you can make the panel change to a varying degree of transparence!
by crazydunc
Mon Oct 02, 2006 12:58 pm
Forum: Real Aviation
Topic: RC Planes
Replies: 21
Views: 5433

cheers guys your all ace. thanks for the Help! this weekend im gonna go hopefully! lol. so thanks for all your help!

cheers
by crazydunc
Mon Oct 02, 2006 5:57 am
Forum: Real Aviation
Topic: RC Planes
Replies: 21
Views: 5433

cheers guys that soounds cool, FDX if i can find one near me ill ring m but im not holdin my breath - this is Gloucestershire! lol. everyone else thanks for your advice, im gonna hit the local model shop soon lookin ofr a easystar llike you recommended, il keep you posted!

cheers
by crazydunc
Sun Oct 01, 2006 8:30 pm
Forum: Real Aviation
Topic: RC Planes
Replies: 21
Views: 5433

RC Planes

Hey Guys and Gals,
i was wondering cos im gonna buy a RC plane soon, im just not sure what type to get, ive read reviews etc i was just wondering if there was anyone on here who flys RC who could gimme a lil bit of guidance?

cheers
by crazydunc
Sun Oct 01, 2006 5:55 pm
Forum: Scenery
Topic: AH! HERE IT IS!
Replies: 16
Views: 2751

yea viche has a good point!
by crazydunc
Sun Oct 01, 2006 5:54 pm
Forum: FS2004
Topic: Save a squished panel?
Replies: 11
Views: 1936

o, sorry i may have mis interprted Harks post. sorry!
by crazydunc
Sun Oct 01, 2006 3:27 pm
Forum: Scenery
Topic: AH! HERE IT IS!
Replies: 16
Views: 2751

:lol: lol. dont worry lambo we'll all live. mind u i was hopin it was just me but... dont worry, just write a note to the file peeps on avsim thats what i did and they relpaced it! lol. otherwise it looks good!
by crazydunc
Sun Oct 01, 2006 1:20 pm
Forum: Scenery
Topic: AH! HERE IT IS!
Replies: 16
Views: 2751

- Dudler go here - http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=Mountain+Empire+Airport+%28KMKJ%29+Version+2+&CatID=root Lambo...... it looks good, but i couldnt find an AFCAD in the download on AVSIM and when i went to the airport part of it was buried beaneath the hill! could you post up the afc...
by crazydunc
Sun Oct 01, 2006 1:14 pm
Forum: FS2004
Topic: Save a squished panel?
Replies: 11
Views: 1936

lol, i use CFGedit from http://www.simviation.com/fsdesign_panels1.htm it says for FS2000 but works fine with FS2004, there is a little tool in that { on the task bar at the top - the icon has a side view of an eye} you can move the panel around on the screen and move the black areas as well. its pr...
by crazydunc
Fri Sep 29, 2006 12:29 pm
Forum: Scenery
Topic: AH! HERE IT IS!
Replies: 16
Views: 2751

Lambo! wow. i just fell outta my chair! :) that is awesome!!!!! can't wait, wow! just outta interest cos im considerij addin sum AI traffic to your airport, whats the biggest plane that lands/based there and could you chuck me a rough estmate of thenumber and type of planes based there? that wuld b ...
by crazydunc
Sun Sep 24, 2006 6:39 pm
Forum: Repainter's corner
Topic: RAF Tornado GR4 and F3s
Replies: 19
Views: 2644

RAF Tornado GR4 and F3s

hey guys and gals, im in serious need of your help! im doing a RAF AI package, ive done the hawks, im not doing the DEFT as so not to step on UKMils toes. ive got the flightplans done for The GR4s a F3s but now im stuck wit the paints. i only need one paint for the GR4 and one for the F3. but i coul...
by crazydunc
Fri Sep 22, 2006 8:00 pm
Forum: AI Traffic Discussions
Topic: Small Crosswind Runways and Big Ai Planes
Replies: 3
Views: 947

Hey P47 and welcome lol :D

ive been lookin 4 ages no and havent found anything. i dont think such a thing exists! its a shame! but hopefully FSX will have such features! only a month now ......
by crazydunc
Wed Sep 20, 2006 8:39 pm
Forum: FS2004
Topic: FS9 & Google Earth
Replies: 7
Views: 1486

its been done i think, i know there is an add on out there that lets you review your flights in 3D using Google Earth. its quite cool. but i forgot what its called! :oops: but i no its around i did have it but i deleted it! :oops: :oops:

Cheers
by crazydunc
Mon Sep 04, 2006 8:22 pm
Forum: Basics
Topic: Apparently some gauges are missing...
Replies: 4
Views: 1051

lol, siple thing are often overlooked, i do it all the time. lol. i can never find my glasses. lol.

thts well cool rd. i figured u did summit like tht cos u like f-4s so much! lol